Основні напрямки роботи:

- Психодіагностична робота (виконання різних методик, тестів, опитувальників на виявлення особових особливостей, міжособових відносин, пізнавальних процесів);

- Консультативна робота, яка полягає в допомозі людині у вирішенні психологічних проблем;

- Психокоректувальна та профілактична робота, направлена на подолання негативних явищ в освітньому просторі закладу освіти, в сім'ї, в соціальному оточенні;

- Просвітницька діяльність;

- Індивідуальна і групова розвиваюча робота (розвиток здібностей, формування особи учня)

Завдання психологічної служби

Згідно з метою та завданнями ШПС, згідно з річним планом роботи, його аналітичною частиною перед психологічною службою гімназії стоять такі задачі:

· - комплексна діагностика психосоціального розвитку вчителів та учнів закладу освіти в режимі інноваційної освітньої діяльності за технологіями модульно-розвивальної системи навчання;

· - вивчення індивідуальних особливостей учнів та надання практичної допомоги всім учасникам освітнього процесу (учням, батькам, вчителям);

· - психодіагностика невстигаючих учнів, дітей з відхиленнями у поведінці, «групи ризику» та дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги, надання рекомендацій батькам, учням, учителям;

· - здійснення психологічного супроводу пошуку творчих дітей та створення сприятливих умов для розвитку творчого та інтелектуального потенціалу учнів;

· - здійснення соціально-психологічного супроводу професійного самовизначення учнів;

· - здійснення соціально-психологічного супроводу зовнішнього незалежного оцінювання, надання консультаційної допомоги;

· - здійснення психологічного супроводу інклюзивної освіти у закладі освіти;

· - уведення «години психолога» та факультативів психологічного спрямування в освітній процес;

· - розробка та запровадження психологічних програм і проектів;

· - проведення просвітницько-профілактичних заходів щодо запобігання торгівлі людьми;

· - підвищення власного професійного рівня.

Мета служби:

-підвищення соціально-психологічної компетентності учнів та розвиток їх здатності ефективно взаємодіяти з оточуючими, створення умов для психологічного комфорту і безпеки дитини, подолання негативних явищ в сім'ї, школі, найближчому оточенні ;
- розвиток здатності адекватного повного пізнання самого себе та інших людей;
- формування мотивації самовиховання та саморозвитку, почуття відповідальності;
- формування психологічної готовності до життєвого самовизначення

Головні завдання служби:

· Створювати сприятливі умови для розвитку дитини.

· Захищати соціальні права дитини

· Працювати з обдарованими дітьми, допомагати їм вивчати світ, свої здібності, нахили за допомогою занять з елементами тренінгу.

· Встановлювати зв'язки та партнерські відносини між сім'єю і школою, проводити просвітницьку роботу з батьками: батьківські збори, групові і індивідуальні консультації, заняття з елементами тренінгу.

· Проводити роботу з педагогічним колективом для підтримки професійного здоров'я педагогів.

· Виховавувати і формувати психологічну культури у педагогів, учнів, батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 1148