Основні напрямки роботи
Харківського ліцею № 83
Харківської міської ради в навчальному році

1. Продовжити роботу над методичною темою " Компетентнісний підхід в організації освітнього процесу як один із засобів підвищення якості освіти", поклавши в основу діяльнісний підхід до реалізації традиційних і нових прийомів і методів роботи, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів, сприяють росту фахової майстерності педагогів, забезпечують належний рівень освіти, та визначити пріоритетними напрями:

  • подальше розширення в Харківському ліцеї № 83 інноваційного освітнього простору;

  • підтримання досягнутого змісту освіти та за можливості його підвищення відповідно до обраних освітніх напрямів навчання і профілів освіти у старших класах;

  • продовження процесу втілення в практику роботи педпрацівників нових підходів до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, що створять умови для формування в них ключових якостей особистості (компонентів соціалізації);

  • продовження роботи постійно діючих науково-практичних семінарів .

2. Управлінський вплив щодо організації методичної діяльності педагогів орієнтувати на практичне втілення основних інноваційних ідей, спрямованих на реалізацію обраної науково - методичної проблеми і розвиток закладу освіти в цілому, шляхом організації роботи майстер-класів на таких предметних кафедрах:

  • початкових класів;
  • математики, фізики, інформатики;
  • природничих наук;
  • іноземних мов.

3. Активізувати поповнення методичної літератури цільового спрямування згідно з обраною науково-методичною проблемою.

4. Вдосконалювати науково-методичне забезпечення освітнього процесу шляхом вивчення та узагальнення системи роботи вчителів, популярізації досвіду кращих з них через творчі звіти педагогів, які атестуються, педагогічні конференції, участь у дослідно-експериментальній роботі, діагностику та самодіагностику професійної майстерності педагогів.

5. Проводити діагностику та моніторинг ефективності організації освітнього процесу шляхом визначення рівня формування навчальних умінь через тестування та проведення залікових робіт.
Продовжити запровадження в практику роботи вчителів предметних кафедр систему педагогічного самомоніторингу, спрямованого на підвищення якості освітнього процесу на основі проведення самоспостережень педагогічної і учнівської діяльностей у процесі впровадження соціально-орієнтованих завдань, прийомів роботи з навчальним матеріалом, за допомогою яких розвиваються самоосвітні здібності і набуваються навички самостійності.

6.Оновлювати структуру уроку на засадах особистісно-орієнтованого навчання та виховання.
В організації уроку збільшити відсоток прийомів, засобів, методів, що спрацьовують на розвиток в учнів таких навичок, як самооцінка, самоаналіз навчальної діяльності, на виховання якостей самостійності шляхом вибору та роботи за алгоритмами, схемами орієнтовної основи дій.
Використовувати проблемно-пошукові методи організації навчально-пізнавальної роботи учнів, блочне вивчення предметів.

7. Забезпечити умови для участі педагогічних працівників у методичних заходах підвищення педагогічної майстерності та сприяти створенню інформаційного простору для професійно-методичної діяльності педагогів

8. Забезпечити організаційно-методичний супровід інноваційної діяльності педагогічних працівників та їх науково-пошукової роботи зі школярами.

9. Організувати роботу наставників із молодими і малодосвідченими вчителями.

10. У внутрішньошкільному контролі зосередити увагу на виконання стандарту освіти .

11. Продовжити роботу з розвитку соціальної активності учнів через різні форми учнівського самоврядування.

12. Вивчати стан особистісної адаптації учнів шляхом ведення психолого-педагогічних спостережень розвитку особистості учня.

13.Формувати соціально-культурний та оздоровчий простір засобами навчальних предметів, позаурочною та оздоровчою роботою.

14.Проводити пошук шляхів підвищення результативності виховної роботи з дітьми через індивідуальний підхід, з урахуванням психологічних можливостей дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 1284