Основні напрямки роботи
Харківського ліцею № 83
Харківської міської ради в навчальному році
1. Продовжити роботу над методичною темою " Компетентнісний підхід в організації освітнього процесу як один із засобів підвищення якості освіти", поклавши в основу діяльнісний підхід до реалізації традиційних і нових прийомів і методів роботи, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів, сприяють росту фахової майстерності педагогів, забезпечують належний рівень освіти, та визначити пріоритетними напрями:
подальше розширення в Харківському ліцеї № 83 інноваційного освітнього простору;
підтримання досягнутого змісту освіти та за можливості його підвищення відповідно до обраних освітніх напрямів навчання і профілів освіти у старших класах;
продовження процесу втілення в практику роботи педпрацівників нових підходів до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів, що створять умови для формування в них ключових якостей особистості (компонентів соціалізації);
продовження роботи постійно діючих науково-практичних семінарів .
2. Управлінський вплив щодо організації методичної діяльності педагогів орієнтувати на практичне втілення основних інноваційних ідей, спрямованих на реалізацію обраної науково - методичної проблеми і розвиток закладу освіти в цілому, шляхом організації роботи майстер-класів на таких предметних кафедрах:
- початкових класів;
- математики, фізики, інформатики;
- природничих наук;
- іноземних мов.